Polska firma od 34 lat na rynku

NAPRAWY WARSZTATOWE


Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjnych wszystkich oferowanych urządzeń. Usługi serwisowe przeprowadzamy w naszej siedzibie lub bezpośrednio u klienta, z udziałem serwisantów mobilnych SAR-POL. U nas masz możliwość dokonania zgłoszenia 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę. ZGŁOSZENIE SERWISOWE
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu maszyn drogowych i budowlanych. Dysponujemy specjalistycznymi narzędziami do wykonywania napraw warsztatowych i wyjazdowych. To doświadczenie staramy się wykorzystywać w codziennej pracy przywracając wielu maszynom nowe życie. Wykonujemy prawie 1200 napraw i przeglądów rocznie.
W przypadku napraw warsztatowych Klient dostarcza urządzenie do serwisu na własny koszt i odpowiedzialność. Diagnostyka i naprawa zostanie przeprowadzona w naszym warsztacie. Po naprawie, jeśli będzie taka możliwość, zostaną wykonane próby ruchowe pod obciążeniem. Prace serwisowe zostaną rozpoczęte według kolejności dostarczonych urządzeń, jednak nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia. Przed naprawą przedstawimy kosztorys do akceptacji. Koszt usługi serwisowej liczony jest według stawki za roboczogodzinę – ostateczna wysokość stawki uzależniona jest od rodzaju i wielkości urządzenia. Na kompleksowo wykonana usługę serwisową składa się:
  • prace serwisanta lub serwisantów wykonywane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00;
  • materiały pomocnicze – zużyte w trakcie naprawy;
  • utylizacja – obejmująca materiały objęte systemem BDO ( 15 lub 25 zł netto);
  • zużyte części i materiały eksploatacyjne (oleje, smary, filtry, paski).

O zakończeniu naprawy poinformujemy pocztą elektroniczną lub telefonicznie. W przypadku jeśli urządzenie nie zostanie odebrane z serwisu przez okres 3 miesięcy, lub klient świadomie zdecyduje się go nie odebrać będziemy to traktować jako wolę wyzbycia się własności, co skutkować będzie uznaniem maszyny/urządzenia za porzucone.

NAPRAWY WYJAZDOWE


Polegają na diagnostyce lub naprawie urządzenia w miejscu jego postoju lub w warsztacie Klienta. Zlecenia serwisowe są przyjmowane według kolejności zgłoszeń. Usługa zostanie rozpoczęta nie później niż w ciągu 1 dni roboczych od daty przyjęcia zlecenia. Po wykonaniu diagnostyki przedstawimy ofertę naprawy, jeśli nie będzie ona możliwa podczas prac diagnostycznych. Koszt usługi serwisowej liczony jest według stawki za roboczogodzinę – ostateczna wysokość stawki uzależniona jest od rodzaju i wielkości urządzenia. Na kompleksowo wykonana usługę serwisową składa się:
  • prace serwisanta lub serwisantów wykonywane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00;
  • dojazd do Klienta – liczony według stawki za kilometr lub według stawki ryczałtowej dla odległości całkowitej do 100 km;
  • materiały pomocnicze – zużyte w trakcie naprawy;
  • utylizacja – obejmująca materiały objęte systemem BDO ( 15 lub 25 zł netto);
  • zużyte części i materiały eksploatacyjne (oleje, smary, filtry, paski).

Czas pracy liczony jest od momentu rozpostrzecie przez Naszego Mechanika prac w miejscu postoju maszyny do momentu zakończenia pracy. Warunkiem przyjęcia zlecenia serwisowego jest dostarczenie dokumentu „Zgłoszenia Serwisowego” na adres email: serwis@sarpol.pl lub wypełnienie „Zgłoszenia Serwisowego” za pośrednictwem naszej strony internetowej (https://sledzserwis.insert.com.pl/formularz/7-YlmTDnJ0Cx-VLbqx8yHw). Zlecenie powinno zawierać informacje o urządzeniu (typ, producent, numer seryjny, ilość motogodzin), opis usterki lub nieprawidłowej pracy, dane klienta do faktury i dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za zlecenie usługi oraz miejsce postoju maszyny.

STAWKI SERWISOWE


Regularna dbałość i obsługa serwisowa są niezbędne, aby Twoje maszyny były sprawne i dobrze funkcjonowały przez długi czas. W ramach obsługi serwisowej SAR-POL częstotliwość i miejsce serwisowania są dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Zapobiegamy naprawom, zanim staną się one konieczne. Koszty można zaplanować z wyprzedzeniem, a Ty możesz skupić się na swojej podstawowej działalności.
Najwyższym priorytetem w serwisie naprawczym SAR-POL jest jak najszybsze przywrócenie sprawności eksploatacyjnej Twojej maszyny. Doskonale wykwalifikowani technicy naszego serwisu gwarantują to dzięki swojemu absolutnemu zaangażowaniu, dużemu doświadczeniu i wiedzy technicznej. Zapewniamy ponadto, że wszystkie naprawy są przeprowadzane w koordynacji z Twoimi procesami wykonawczymi.
Nasze stawki serwisowe zaplanowaliśmy tak aby uwzględnić różnorodność oferowanego sprzętu. Proponujemy niższe stawki dla małych maszyn, których wartość i waga nie przekraczają ustalonych założeń. Dostosowaliśmy stawki warsztatowe i wyjazdowe dla maszyn starszych i nowszych. Dodatkowo umożliwiamy wykonanie na miejscu w naszym warsztacie lub w miejscu postoju maszyny zapewniając serwis wyjazdowy. Chcemy, aby każdy z naszych Klientów miał takie same możliwości naprawcze dla swoich maszyn. Dlatego nowo przygotowany cennik zawiera atrakcyjne ceny wszystkich cen napraw dla każdego rodzaju sprzętu.
Stawka warsztatowa
160,00 zł netto
Stawka wyjazdowa
180,00 zł netto
Stawka warsztatowa bobcat
220,00 zł netto
Stawka wyjazdowa bobcat
230,00 zł netto
Dojazd do 100 km - ryczałt
330,00 zł netto/km
Dojazd serwisu
3,50 zł netto/km
Mycie maszyny
30,00 zł netto
Diagnostyka komputerowa bobcat
250,00 zł netto

0
x
Porównanie produktów
Porównaj