Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjnych wszystkich oferowanych urządzeń. Usługi serwisowe przeprowadzamy w naszej siedzibie lub bezpośrednio u klienta, z udziałem serwisantów mobilnych SAR-POL. U nas masz możliwość dokonania zgłoszenia 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę.
ZGŁOSZENIE SERWISOWE
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w serwisowaniu maszyn drogowych i budowlanych. Dysponujemy specjalistycznymi narzędziami do wykonywania napraw warsztatowych i wyjazdowych. To doświadczenie staramy się wykorzystywać w codziennej pracy przywracając wielu maszynom nowe życie. Wykonujemy prawie 1200 napraw i przeglądów rocznie.
W przypadku napraw warsztatowych Klient dostarcza urządzenie do serwisu na własny koszt i odpowiedzialność. Diagnostyka i naprawa zostanie przeprowadzona w naszym warsztacie. Po naprawie, jeśli będzie taka możliwość, zostaną wykonane próby ruchowe pod obciążeniem. Prace serwisowe zostaną rozpoczęte według kolejności dostarczonych urządzeń, jednak nie później niż w ciągu 15 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia. Przed naprawą przedstawimy kosztorys do akceptacji. Koszt usługi serwisowej liczony jest według stawki za roboczogodzinę – ostateczna wysokość stawki uzależniona jest od rodzaju i wielkości urządzenia. Na kompleksowo wykonana usługę serwisową składa się:
- prace serwisanta lub serwisantów wykonywane w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00;
- materiały pomocnicze – zużyte w trakcie naprawy;
- utylizacja – obejmująca materiały objęte systemem BDO ( 15 lub 25 zł netto);
- zużyte części i materiały eksploatacyjne (oleje, smary, filtry, paski).
O zakończeniu naprawy poinformujemy pocztą elektroniczną lub telefonicznie. W przypadku jeśli urządzenie nie zostanie odebrane z serwisu przez okres 3 miesięcy, lub klient świadomie zdecyduje się go nie odebrać będziemy to traktować jako wolę wyzbycia się własności, co skutkować będzie uznaniem maszyny/urządzenia za porzucone.

Polegają na diagnostyce lub naprawie urządzenia w miejscu jego postoju lub w warsztacie Klienta. Zlecenia serwisowe są przyjmowane według kolejności zgłoszeń. Usługa zostanie rozpoczęta nie później niż w ciągu 1 dni roboczych od daty przyjęcia zlecenia. Po wykonaniu diagnostyki przedstawimy ofertę naprawy, jeśli nie będzie ona możliwa podczas prac diagnostycznych. Koszt usługi serwisowej liczony jest według stawki za roboczogodzinę – ostateczna wysokość stawki uzależniona jest od rodzaju i wielkości urządzenia. Na kompleksowo wykonana usługę serwisową składa się:
- prace serwisanta lub serwisantów wykonywane są w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00;
- dojazd do Klienta – liczony według stawki za kilometr lub według stawki ryczałtowej dla odległości całkowitej do 100 km;
- materiały pomocnicze – zużyte w trakcie naprawy;
- utylizacja – obejmująca materiały objęte systemem BDO ( 15 lub 25 zł netto);
- zużyte części i materiały eksploatacyjne (oleje, smary, filtry, paski).
Czas pracy liczony jest od momentu rozpostrzecie przez Naszego Mechanika prac w miejscu postoju maszyny do momentu zakończenia pracy. Warunkiem przyjęcia zlecenia serwisowego jest dostarczenie dokumentu „Zgłoszenia Serwisowego” na adres email: serwis@sarpol.pl lub wypełnienie „Zgłoszenia Serwisowego” za pośrednictwem naszej strony internetowej (https://sledzserwis.insert.com.pl/formularz/7-YlmTDnJ0Cx-VLbqx8yHw). Zlecenie powinno zawierać informacje o urządzeniu (typ, producent, numer seryjny, ilość motogodzin), opis usterki lub nieprawidłowej pracy, dane klienta do faktury i dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za zlecenie usługi oraz miejsce postoju maszyny.

STAWKI SERWISOWE
Regularna dbałość i obsługa serwisowa są niezbędne, aby Twoje maszyny były sprawne i dobrze funkcjonowały przez długi czas. W ramach obsługi serwisowej SAR-POL częstotliwość i miejsce serwisowania są dostosowane do Twoich indywidualnych potrzeb. Zapobiegamy naprawom, zanim staną się one konieczne. Koszty można zaplanować z wyprzedzeniem, a Ty możesz skupić się na swojej podstawowej działalności.
Najwyższym priorytetem w serwisie naprawczym SAR-POL jest jak najszybsze przywrócenie sprawności eksploatacyjnej Twojej maszyny. Doskonale wykwalifikowani technicy naszego serwisu gwarantują to dzięki swojemu absolutnemu zaangażowaniu, dużemu doświadczeniu i wiedzy technicznej. Zapewniamy ponadto, że wszystkie naprawy są przeprowadzane w koordynacji z Twoimi procesami wykonawczymi.
Nasze stawki serwisowe zaplanowaliśmy tak aby uwzględnić różnorodność oferowanego sprzętu. Proponujemy niższe stawki dla małych maszyn, których wartość i waga nie przekraczają ustalonych założeń. Dostosowaliśmy stawki warsztatowe i wyjazdowe dla maszyn starszych i nowszych. Dodatkowo umożliwiamy wykonanie na miejscu w naszym warsztacie lub w miejscu postoju maszyny zapewniając serwis wyjazdowy. Chcemy, aby każdy z naszych Klientów miał takie same możliwości naprawcze dla swoich maszyn. Dlatego nowo przygotowany cennik zawiera atrakcyjne ceny wszystkich cen napraw dla każdego rodzaju sprzętu.
- Stawka warsztatowa
- 160,00 zł netto
- Stawka wyjazdowa
- 180,00 zł netto
- Stawka warsztatowa bobcat
- 220,00 zł netto
- Stawka wyjazdowa bobcat
- 230,00 zł netto
- Dojazd do 100 km - ryczałt
- 330,00 zł netto/km
- Dojazd serwisu
- 3,50 zł netto/km
- Mycie maszyny
- 30,00 zł netto
- Diagnostyka komputerowa bobcat
- 250,00 zł netto