Od samego początku naszego istnienia staraliśmy się oferować rozwiązania dobre i sprawdzone, dlatego też dokładaliśmy wszelkich starań aby mieć pewność że to czym pracują nasi Klienci sprawdzi się w ich zastosowaniach. Stawiamy na odpowiedni dobór do zakresu wykonywanych robót – to niezwykle ważne aby mieć pewność że maszyna którą pracuje nasz Klient sprawdzi się w pracy do której została dobrana.
Chcemy mieć pewność że przekazujemy w Twoje ręce maszynę sprawna i gotową do pracy – dlatego też każda zakupiona u nas maszyn jest zalana wszystkimi wymaganymi płynami technologicznymi (paliwo, olej silnikowy, olej hydrauliczny, olej przekładniowy, mieszanka paliwowo-olejowa, itp.) i sprawdzona pod względem funkcjonowania. Jeżeli mamy taką możliwość lub jeżeli sytuacja tego wymaga to staramy się dostarczać zakupione maszyny osobiście tak aby móc przeprowadzić podstawowe szkolenie w zakresie obsługi technicznej i użytkowej dzięki czemu Klient może mieć pewność że zapewniamy wsparcie na każdym poziomie.
WARUNKI GWARANCJI - HUSQVARNA
Wszelkie czynności związane z prawidłowym przygotowaniem maszyny do użytkowania, wydaniem kompletnej dokumentacji do maszyny, doborem właściwych elementów wyposażenia , uruchomieniem i zaprezentowaniem urządzenia w obecności klienta nalezą do obowiązków sprzedającego i nie są czynnościami objętymi niniejszą gwarancją. Roszczenia składane z tego tytułu należy kierować bezpośrednio do sprzedającego. Dla przyśpieszenia obsługi , reklamacje składane z tytułu gwarancji jakości należy7 kierować bezpośrednio do punktu serwisowego.
- Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z Instrukcją Obsługi dołączoną do maszyny i przestrzegania podanych w niej zasad użytkowania, obsługi i konserwacji.
- Karta gwarancyjna jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyłącznie z dokumentem zakupu. Nie wydaje się duplikatów kart gwarancyjnych.
- Karta gwarancyjna musi być wystawiona w dniu sprzedaży. Karta bez wypełnionych wszystkich rubryk jest nieważna.
- Dane sprzedawcy i data sprzedaży na karcie gwarancyjnej i dokumencie sprzedaży, muszą być identyczne
- Gwarancji udziela Husqvarna na okres:
- 24 miesięcy (dla pomp elektrycznych Gardena 36 miesięcy) od daty zakupu przy sprzedaży konsumenckiej;
- 12 miesięcy od daty zakupu w obrocie profesjonalnym.
- Powyższe okresy gwarancyjne warunkowane są przeglądami urządzenia, jeżeli wymóg ich wykonania wynika z dołączonej do towaru instrukcji obsługi. Brak przeglądów anuluje roszczenia wynikające z tytułu gwarancji.
- Reklamacja może być zgłoszona nie później niż w terminie dwóch miesięcy od daty stwierdzenia uszkodzenia.
- Do przyjmowania zgłoszeń reklamacji, wykonywania napraw reklamacyjnych i przeprowadzania wynikających z instrukcji obsługi konserwacji i przeglądów, uprawnione są wyłącznie autoryzowane serwisy firmy Husqvarna.
- Gwarancja obejmuje bezpłatne usuwanie usterek wynikających z wad materiałowych lub montażowych. Gwarancja nie obejmuje innych roszczeń związanych z uszkodzeniem towaru oraz roszczeń związanych z utratą zysków lub poniesionych kosztów wynikających z uszkodzenia towarów.
- Urządzenie zgłaszane do reklamacji musi być kompletne,( z zespołem roboczym), i znajdować się w stanie, w jakim nastąpiło uszkodzenie (bez demontażu i czyszczenia). Punkt serwisowy zobowiązany jest wydać osobie zgłaszającej reklamację „Protokół przyjęcia do reklamacji”.
- Naprawa reklamacyjna winna być wykonana w terminie jak najkrótszym (uwzględniającym dostawę części od producenta).
- Gwarancja nie obejmuje napraw (wymiany zespołów lub części, przeglądów i regulacji) wynikających z normalnego zużycia części i zespołów, do których należą: elementy układu tnącego, bębny sprzęgła , taśmy hamulca, narzędzia robocze, paski klinowe i zębate, koła napędowe pilarek elektrycznych, sprężyny, amortyzatory, sprzęgła, świece, żarówki, zabezpieczenia, filtry, dysze, membrany, wirniki pomp.
- Gwarancja nie obejmuje przeglądów i regulacji oraz wymiany zespołów/części zużytych w wyniku eksploatacji. Nie podlegają także gwarancji uszkodzenia spowodowane użytkowaniem urządzenia ze zużytymi częściami/zespołami.
- W okresie gwarancyjnym do sporządzania mieszanki paliwowej dla silników dwusuwowych należy stosować olej Husqvarna/Outdoor Accesories lub jego odpowiednik zalecany przez Autoryzowane Punkty Dilerskie - o ile instrukcja obsługi nie stanowi inaczej.
- Użytkownik traci gwarancje w przypadku
- stosowania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją obsługi,
- nie wykonania lub nieprawidłowego wykonywania konserwacji i obsługi okresowej,
- niewłaściwego przechowywania lub przewożenia sprzętu,
- dokonywania napraw, regulacji lub zmian konstrukcyjnych poza autoryzowaną siecią serwisową firmy Husqvarna,
- stosowania niewłaściwych lub nieoryginalnych nie zatwierdzonych do obrotu przez Husqvarna części, podzespołów lub akcesoriów (np. prowadnicy łańcucha, głowicy żyłkowej, tarczy tnącej),
- użytkowania maszyny niekompletnej lub ze zużytymi zespołami/częściami,
- stosowania innych niż zalecane przez autoryzowane serwisy materiałów pędnych, smarów i olejów,
- Niniejsza gwarancja jakości nie wyłącza , nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową zagwarantowanych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, (DZ.U. z dnia 5 września 2002 r., nr 141, poz.1176 ze zm.)
Mamy świadomość że zakup to dopiero początek naszej wspólnej drogi, ponieważ każda maszyna wymaga obsługi technicznej na poziome podstawowy w zakresie okresowych przeglądów technicznych oraz na poziomie bardziej zaawansowanym w zakresie napraw czy remontów. Musisz wiedzieć i mieć pewność że zapewniamy serwis i części zamienne każdej maszyny, która została u nas kupiona.