Polska firma od 34 lat na rynku

Wiertło diamentowe DDL-HH-FAST CUT PREMIUM TYROLIT
Wiertło diamentowe DDL-HH-FAST CUT PREMIUM TYROLIT
Wiertło diamentowe DDL-HH-FAST CUT PREMIUM TYROLIT
Wiertło diamentowe DDL-HH-FAST CUT PREMIUM TYROLIT
Wiertło diamentowe DDL-HH-FAST CUT PREMIUM TYROLIT

Wiertło diamentowe DDL-HH-FAST CUT PREMIUM TYROLIT

Symbol: TR-34583851

Tyrolit
Cena detaliczna
456,02 zł netto 560,90 zł brutto
Dostępność: Wymaga potwierdzenia
Producent: Tyrolit Typ: Wiertło diamentowe Długość całkowita: 320 mm Otwór mocujący: UNC 1-1/4" Cięcie: Na sucho
Średnica wiertła: 52
Ilość

DDL-HH-FAST CUT Wiertła koronowe do wiercenia na sucho do betonu lekko zbrojonego i muru.

Niezmiennie bardzo szybkie cięcie i zauważalnie płynna praca dzięki technologii TGD® (TYROLIT GRAIN DISTRIBUTION), unikalnej technologii opracowanej przez TYROLIT w celu zoptymalizowania rozkładu ziarna.

Najszybsze, najdłuższe i najlżejsze wiertła koronowe TYROLIT do wiercenia na sucho przy wierceniu z ręki. Gwintowana forma rury stalowej umożliwia łatwe usuwanie pyłu wiertniczego poprzez system odsysania pyłu. Spiralne rowki zapewniają zauważalne zmniejszenie masy. Ponadto wiertła koronowe do wiercenia na sucho są specjalnie dostosowane do wiercenia rdzeniowego z funkcją mikroudaru, co wraz z wiertnicą TYROLIT stanowi idealne rozwiązanie dla zastosowań wiercenia na sucho przy ręcznie sterowanej pracy.

  • Optymalne odsysanie pyłu
  • Długość robocza 320 mm
  • Wyraźna oszczędność wagi
Producent
Tyrolit
Typ
Wiertło diamentowe
Długość całkowita
320 mm
Otwór mocujący
UNC 1-1/4"
Cięcie
Na sucho
Do betonu
tak
Wysokość segmentu [mm]
11,3
Średnica wiertła
52 mm
62 mm
72 mm
82 mm
92 mm
102 mm
112 mm
122 mm
132 mm
142 mm
152 mm
162 mm
172 mm
182 mm
202 mm

Od samego początku naszego istnienia staraliśmy się oferować rozwiązania dobre i sprawdzone, dlatego też dokładaliśmy wszelkich starań aby mieć pewność że to czym pracują nasi Klienci sprawdzi się w ich zastosowaniach. Stawiamy na odpowiedni dobór do zakresu wykonywanych robót – to niezwykle ważne aby mieć pewność że maszyna którą pracuje nasz Klient sprawdzi się w pracy do której została dobrana. 

Chcemy mieć pewność że przekazujemy w Twoje ręce maszynę sprawna i gotową do pracy – dlatego też każda zakupiona u nas maszyn jest zalana wszystkimi wymaganymi płynami technologicznymi (paliwo, olej silnikowy, olej hydrauliczny, olej przekładniowy, mieszanka paliwowo-olejowa, itp.) i sprawdzona pod względem funkcjonowania. Jeżeli mamy taką możliwość lub jeżeli sytuacja tego wymaga to staramy się dostarczać zakupione maszyny osobiście tak aby móc przeprowadzić podstawowe szkolenie w zakresie obsługi technicznej i użytkowej dzięki czemu Klient może mieć pewność że zapewniamy wsparcie na każdym poziomie. 

WARUNKI GWARANCJI - TYROLIT

§ 1. Postanowienia ogólne

  • Tyrolit Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, jako Producent udziela gwarancji na Urządzenia sprzedawane przez Partnerów handlowych Producenta.
  • Warunkiem objęcia gwarancją Urządzenia jest wskazanie w fakturze sprzedażowej/zakupu nr produktu seryjnego Urządzenia, zaś gwarancja jest udzielana na warunkach opisanych w niniejszym dokumencie, który stanowi ogóle warunki gwarancji.

§ 2. Okres gwarancji

  • Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy.
  • Okres gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży urządzenia Klientowi przez sprzedawcę, którą jest data wystawienia FV przez sprzedawcę.
  • Wady urządzenia, zgłoszone Producentowi po upływie okresu gwarancji, nie są objęte gwarancją.

§ 3. Warunki gwarancji

  • Gwarancja obejmuje wszelkie wady ujawnione w okresie objętym gwarancją, powstałe z przyczyn tkwiących w Urządzeniu, a istniejących w dacie sprzedaży.
  • Gwarancją nie są objęte wady Urządzenia wynikłe z:
  • uszkodzeń mechanicznych,
  • użytkowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi lub przeznaczeniem Urządzenia,
  • zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur, czynników chemicznych i zmian natężenia/napięcia prądu,
  • niewłaściwej instalacji czy też montażu części zamiennych/ uzupełniających, które są lub zostały zainstalowane lub zmienione niezgodnej z zasadami zawartymi w instrukcji, w tym niewłaściwego zasilania i podłączania zewnętrznych urządzeń mogących uszkodzić Urządzenie.
  • Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne.
  • Gwarancją nie są objęte elementy nie wytworzone bezpośrednio przez Producenta, jak również w sytuacji, gdy do uszkodzenia Urządzenia doszło z uwagi na zamontowanie elementów pochodzących od innych Producentów.
  • Gdy doszło do naruszenie zabezpieczeń Urządzenia, a także w przypadku dokonania przez Klienta jakichkolwiek modyfikacji urządzenia lub napraw urządzenia z pominięciem trybu określonego w OWG – skutkuje wygaśnięciem niniejszej gwarancji.

§ 4. Zgłoszenie reklamacyjne

  • Zgłoszenie reklamacyjne powinno być dokonywane do sprzedawcy, który jest zobowiązany do przekazania zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Zgłoszenie reklamacyjne przez sprzedawcę powinno zostać przesłane pisemnie drogą mailową i zawierać:
  • dane Klienta, 
  • dane podmiotu zgłaszającego wadę w imieniu klienta, 
  • fakturę z wpisanym numerem seryjnym/ numerem produktu, z którego będzie wynikało, iż urządzenie zostało zakupione u partnera handlowego Producenta oraz będzie możliwa weryfikacja co do tożsamości urządzenia, 
  • szczegółowy opis oraz okoliczności powstania wady i jeżeli jest możliwe załączenie fotografii lub filmu, 
  • dostarczenie Urządzenia jeżeli jest to niezbędne do rozpoznania gwarancji na adres wskazany w mailu odpadającym na reklamację.
  • Producent zastrzega, że zgłoszenie gwarancyjne z naruszeniem ust. 1 może wydłużyć proces rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego lub spowodować jej nieuznanie w przypadku braku kompletnych danych lub dostarczenia Urządzenia w terminie gwarancji pomimo uznania, iż została ona zgłoszona w terminie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej wskazanej w ust. 4
  • Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego powinno zostać przesłane do Działu Wsparcia Sprzedaży na adres mailowy: biuro@tyrolit.com.
  • Celem dokonania bezzwłocznego zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, przed wysłaniem Urządzenia obarczonego wadą, Klient może dokonać zgłoszenia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na adres biuro@tyrolit.com, przy czym dokonanie zgłoszenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, w formie elektronicznej pisemnej, o której mowa w niniejszym ustępie jest wystarczające dla uznania, iż zgłoszenie zostało dokonane w terminie obowiązywania gwarancji.
  • Na Kliencie spoczywa obowiązek prawidłowego zabezpieczenia Urządzenie na czas transportu w ramach dostarczenia Urządzenia wraz ze zgłoszeniem gwarancyjnego.

§ 5. Prawa i obowiązki Producenta

  • W razie pozytywnego rozpatrzenia gwarancji Producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego Urządzenia na nowe, w przypadku stwierdzenia usterki niemożliwej do usunięcia.
  • Jeżeli naprawa lub wymiana Urządzenia na nowe będzie pociągać za sobą niewspółmiernie wysokie koszty dla Producenta lub będzie niemożliwa, Producent zwróci Klientowi uiszczoną cenę, a Klient zwróci Producentowi Urządzenie.
  • Jeżeli w momencie naprawy lub wymiany Urządzenie nie jest już produkowane, Producent jest upoważniony do zastąpienia go podobnym produktem o analogicznych parametrach jak Urządzenie objęte gwarancją
  • Gwarancja zostanie rozpatrzona przez Producenta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia lub od dnia przekazania Producentowi niezbędnych informacji lub dokumentów pozwalających na dokonanie oceny zasadności roszczeń czy też dostarczenia Urządzenia jeżeli takie będą wymagane.
  • Producent przed podjęciem decyzji co do uwzględnienia reklamacji z tytułu gwarancji, może zażądać od Klienta udzielenia informacji lub przedstawienia dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 z zastrzeżeniem prawa do wydłużenia rozpoznania gwarancji o czas oczekiwania na odpowiedź ze strony Klienta.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta Urządzenie zostanie zwrócone Klientowi.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta, klient zostanie obciążony koszami weryfikacji usterki oraz kosztami transportu na wskazanej przez siebie adres w korespondencji mailowej

Mamy świadomość że zakup to dopiero początek naszej wspólnej drogi, ponieważ każda maszyna wymaga obsługi technicznej na poziome podstawowy w zakresie okresowych przeglądów technicznych oraz na poziomie bardziej zaawansowanym w zakresie napraw czy remontów. Musisz wiedzieć i mieć pewność że zapewniamy serwis i części zamienne każdej maszyny, która została u nas kupiona.

Kontakt z nami

Produkty powiązane

0
x
Porównanie produktów
Porównaj