Polska firma od 34 lat na rynku

Szlifierka do podłóg FGE515 TYROLIT
Szlifierka do podłóg FGE515 TYROLIT
Szlifierka do podłóg FGE515 TYROLIT
Szlifierka do podłóg FGE515 TYROLIT

Szlifierka do podłóg FGE515 TYROLIT

Symbol: TR-11005400

Tyrolit
Cena detaliczna
78 135,20 zł netto 96 106,30 zł brutto
Dostępność: Wymaga potwierdzenia
Producent: Tyrolit Typ: Szlifierka do podłóg Masa: 180 kg Typ silnika: Elektryczny Moc silnika - kW: 4,0 kW
Ilość

Innowacyjny projekt przekładni gwarantuje najwyższą wydajność produkcji i wymaga tylko minimalnej jej konserwacji. Napęd planetarny zapewnia doskonale równomierny i ekonomiczny wynik szlifowania. Prosta, intuicyjna obsługa za pomocą cyfrowego panelu sterowania. Ponadto zintegrowany zbiornik wody umożliwia również szlifowanie na mokro, przez co rozszerza obszar zastosowań tej szlifierki. Dzięki skutecznemu odciągowi pyłu urządzenie zapewnia czystą pracę przy małym zapyleniu. Kompaktowe wymiary, lekka konstrukcja oraz rozkładane elementy urządzenia zapewniają sprawny montaż i transport.

Profesjonalna, mocna szlifierka do podłóg FGE515 jest przeznaczona do przygotowywania podłoża oraz polerowania podłóg. Innowacyjny projekt przekładni gwarantuje  najwyższą wydajność produkcji i wymaga tylko minimalnej jej konserwacji. Napęd planetarny zapewnia doskonale równomierny i ekonomiczny wynik szlifowania. Prosta, intuicyjna obsługa za pomocą cyfrowego panelu sterowania. 

Ponadto zintegrowany zbiornik wody umożliwia również szlifowanie na mokro, przez co rozszerza obszar zastosowań tej szlifierki. Dzięki skutecznemu odciągowi pyłu urządzenie zapewnia czystą pracę przy małym zapyleniu. Kompaktowe wymiary, lekka konstrukcja oraz rozkładane elementy urządzenia zapewniają sprawny montaż i transport.

Wymiary: 1325x550x1145 mm

Producent
Tyrolit
Typ
Szlifierka do podłóg
Masa
180 kg
Typ silnika
Elektryczny
Moc silnika - kW
4,0 kW
Pojemność zbiornika na wodę
11 L
Napięcie znamionowe
400V-3-50Hz
Prąd znamionowy ~3
8,5 A
Prędkość obrotowa
1.150,0 obr/min
Szerokość frezowania [mm]
515
Gwarancja
12 miesięcy

Nazwa:

TYROLIT FGE530 instukcja

Opis:

Szlifierka do podłóg TYROLIT FGE530 Instrukcja

Typ:

application/pdf

Rozmiar:

889.75KB

Plik:

Pobierz


Nazwa:

TYROLIT FGE515 Instrukcja

Opis:

TYROLIT FGE515 Instrukcja obsługi

Typ:

application/pdf

Rozmiar:

6.74MB

Plik:

Pobierz


Nazwa:

TYROLIT FGE515 Ulotka

Opis:

TYROLIT FGE515 Ulotka

Typ:

application/pdf

Rozmiar:

174.83KB

Plik:

Pobierz

Od samego początku naszego istnienia staraliśmy się oferować rozwiązania dobre i sprawdzone, dlatego też dokładaliśmy wszelkich starań aby mieć pewność że to czym pracują nasi Klienci sprawdzi się w ich zastosowaniach. Stawiamy na odpowiedni dobór do zakresu wykonywanych robót – to niezwykle ważne aby mieć pewność że maszyna którą pracuje nasz Klient sprawdzi się w pracy do której została dobrana. 

Chcemy mieć pewność że przekazujemy w Twoje ręce maszynę sprawna i gotową do pracy – dlatego też każda zakupiona u nas maszyn jest zalana wszystkimi wymaganymi płynami technologicznymi (paliwo, olej silnikowy, olej hydrauliczny, olej przekładniowy, mieszanka paliwowo-olejowa, itp.) i sprawdzona pod względem funkcjonowania. Jeżeli mamy taką możliwość lub jeżeli sytuacja tego wymaga to staramy się dostarczać zakupione maszyny osobiście tak aby móc przeprowadzić podstawowe szkolenie w zakresie obsługi technicznej i użytkowej dzięki czemu Klient może mieć pewność że zapewniamy wsparcie na każdym poziomie. 

WARUNKI GWARANCJI - TYROLIT

§ 1. Postanowienia ogólne

  • Tyrolit Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, jako Producent udziela gwarancji na Urządzenia sprzedawane przez Partnerów handlowych Producenta.
  • Warunkiem objęcia gwarancją Urządzenia jest wskazanie w fakturze sprzedażowej/zakupu nr produktu seryjnego Urządzenia, zaś gwarancja jest udzielana na warunkach opisanych w niniejszym dokumencie, który stanowi ogóle warunki gwarancji.

§ 2. Okres gwarancji

  • Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy.
  • Okres gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży urządzenia Klientowi przez sprzedawcę, którą jest data wystawienia FV przez sprzedawcę.
  • Wady urządzenia, zgłoszone Producentowi po upływie okresu gwarancji, nie są objęte gwarancją.

§ 3. Warunki gwarancji

  • Gwarancja obejmuje wszelkie wady ujawnione w okresie objętym gwarancją, powstałe z przyczyn tkwiących w Urządzeniu, a istniejących w dacie sprzedaży.
  • Gwarancją nie są objęte wady Urządzenia wynikłe z:
  • uszkodzeń mechanicznych,
  • użytkowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi lub przeznaczeniem Urządzenia,
  • zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur, czynników chemicznych i zmian natężenia/napięcia prądu,
  • niewłaściwej instalacji czy też montażu części zamiennych/ uzupełniających, które są lub zostały zainstalowane lub zmienione niezgodnej z zasadami zawartymi w instrukcji, w tym niewłaściwego zasilania i podłączania zewnętrznych urządzeń mogących uszkodzić Urządzenie.
  • Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne.
  • Gwarancją nie są objęte elementy nie wytworzone bezpośrednio przez Producenta, jak również w sytuacji, gdy do uszkodzenia Urządzenia doszło z uwagi na zamontowanie elementów pochodzących od innych Producentów.
  • Gdy doszło do naruszenie zabezpieczeń Urządzenia, a także w przypadku dokonania przez Klienta jakichkolwiek modyfikacji urządzenia lub napraw urządzenia z pominięciem trybu określonego w OWG – skutkuje wygaśnięciem niniejszej gwarancji.

§ 4. Zgłoszenie reklamacyjne

  • Zgłoszenie reklamacyjne powinno być dokonywane do sprzedawcy, który jest zobowiązany do przekazania zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Zgłoszenie reklamacyjne przez sprzedawcę powinno zostać przesłane pisemnie drogą mailową i zawierać:
  • dane Klienta, 
  • dane podmiotu zgłaszającego wadę w imieniu klienta, 
  • fakturę z wpisanym numerem seryjnym/ numerem produktu, z którego będzie wynikało, iż urządzenie zostało zakupione u partnera handlowego Producenta oraz będzie możliwa weryfikacja co do tożsamości urządzenia, 
  • szczegółowy opis oraz okoliczności powstania wady i jeżeli jest możliwe załączenie fotografii lub filmu, 
  • dostarczenie Urządzenia jeżeli jest to niezbędne do rozpoznania gwarancji na adres wskazany w mailu odpadającym na reklamację.
  • Producent zastrzega, że zgłoszenie gwarancyjne z naruszeniem ust. 1 może wydłużyć proces rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego lub spowodować jej nieuznanie w przypadku braku kompletnych danych lub dostarczenia Urządzenia w terminie gwarancji pomimo uznania, iż została ona zgłoszona w terminie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej wskazanej w ust. 4
  • Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego powinno zostać przesłane do Działu Wsparcia Sprzedaży na adres mailowy: biuro@tyrolit.com.
  • Celem dokonania bezzwłocznego zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, przed wysłaniem Urządzenia obarczonego wadą, Klient może dokonać zgłoszenia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na adres biuro@tyrolit.com, przy czym dokonanie zgłoszenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, w formie elektronicznej pisemnej, o której mowa w niniejszym ustępie jest wystarczające dla uznania, iż zgłoszenie zostało dokonane w terminie obowiązywania gwarancji.
  • Na Kliencie spoczywa obowiązek prawidłowego zabezpieczenia Urządzenie na czas transportu w ramach dostarczenia Urządzenia wraz ze zgłoszeniem gwarancyjnego.

§ 5. Prawa i obowiązki Producenta

  • W razie pozytywnego rozpatrzenia gwarancji Producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego Urządzenia na nowe, w przypadku stwierdzenia usterki niemożliwej do usunięcia.
  • Jeżeli naprawa lub wymiana Urządzenia na nowe będzie pociągać za sobą niewspółmiernie wysokie koszty dla Producenta lub będzie niemożliwa, Producent zwróci Klientowi uiszczoną cenę, a Klient zwróci Producentowi Urządzenie.
  • Jeżeli w momencie naprawy lub wymiany Urządzenie nie jest już produkowane, Producent jest upoważniony do zastąpienia go podobnym produktem o analogicznych parametrach jak Urządzenie objęte gwarancją
  • Gwarancja zostanie rozpatrzona przez Producenta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia lub od dnia przekazania Producentowi niezbędnych informacji lub dokumentów pozwalających na dokonanie oceny zasadności roszczeń czy też dostarczenia Urządzenia jeżeli takie będą wymagane.
  • Producent przed podjęciem decyzji co do uwzględnienia reklamacji z tytułu gwarancji, może zażądać od Klienta udzielenia informacji lub przedstawienia dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 z zastrzeżeniem prawa do wydłużenia rozpoznania gwarancji o czas oczekiwania na odpowiedź ze strony Klienta.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta Urządzenie zostanie zwrócone Klientowi.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta, klient zostanie obciążony koszami weryfikacji usterki oraz kosztami transportu na wskazanej przez siebie adres w korespondencji mailowej

Mamy świadomość że zakup to dopiero początek naszej wspólnej drogi, ponieważ każda maszyna wymaga obsługi technicznej na poziome podstawowy w zakresie okresowych przeglądów technicznych oraz na poziomie bardziej zaawansowanym w zakresie napraw czy remontów. Musisz wiedzieć i mieć pewność że zapewniamy serwis i części zamienne każdej maszyny, która została u nas kupiona.

Kontakt z nami

Produkty powiązane

0
x
Porównanie produktów
Porównaj