Polska firma od 34 lat na rynku

Przecinarka stolikowa TME700 TYROLIT
Przecinarka stolikowa TME700 TYROLIT
Przecinarka stolikowa TME700 TYROLIT
Przecinarka stolikowa TME700 TYROLIT

Przecinarka stolikowa TME700 TYROLIT

Symbol: TR-10989600

Tyrolit
Cena detaliczna
23 452,18 zł netto 28 846,18 zł brutto
Dostępność: Wymaga potwierdzenia
Typ: Przecinarka stolikowa Masa: 215 kg Typ silnika: Elektryczny Moc silnika - kW: 5,5 kW Napięcie znamionowe: 400V-3-50Hz
Ilość

Przecinarka stolikowa TYROLIT TME700 to duża stabilność i wytrzymałość dzięki stabilnej, stalowej podstawie. Czyste cięcie dzięki precyzyjnej prowadnicy stołu wykonanej z nierdzewnej stali. Stałe chłodzenie i minimalizacja wymaganych prac konserwacyjnych dzięki umieszczeniu pompy wody w sposób zapobiegający jej zanieczyszczeniu. Łatwy i bezpieczny transport dzięki hakom i prowadnicom do wózków widłowych. 

Łatwy transport maszyny w obrębie budowy dzięki trzem kółkom transportowym. Wyjmowana wanna wodna umożliwia łatwą wymianę wody w układzie chłodzenia oraz umożliwia łatwe czyszczenie. Maksymalne bezpieczeństwo dzięki umieszczonemu centralnie wyłącznikowi awaryjnemu. Uniwersalność dzięki różnorodnym możliwościom ustawienia i zastosowania. 

Główne zalety maszyny to: 

  • doskonała jakość wykonania
  • płynna regulacja głębokości cięcia
  • precyzyjne cięcie
  • demontowany zbiornik wody
  • solidna i mocna pompa wody
  • długość cięcia: 600mm
Typ
Przecinarka stolikowa
Masa
215 kg
Typ silnika
Elektryczny
Moc silnika - kW
5,5 kW
Napięcie znamionowe
400V-3-50Hz
Max. średnica tarczy
700 mm
Otwór mocujący
25,4 mm
Głębokość cięcia [mm]
270
Prędkość obrotowa
1.400,0 obr/min
Możliwość cięcia pod kątem 45°
nie
Gwarancja
12 miesięcy

Nazwa:

TYROLIT TME700P Instrukcja

Opis:

TYROLIT TME700P Instrukcja obsługi

Typ:

application/pdf

Rozmiar:

441.72KB

Plik:

Pobierz

Od samego początku naszego istnienia staraliśmy się oferować rozwiązania dobre i sprawdzone, dlatego też dokładaliśmy wszelkich starań aby mieć pewność że to czym pracują nasi Klienci sprawdzi się w ich zastosowaniach. Stawiamy na odpowiedni dobór do zakresu wykonywanych robót – to niezwykle ważne aby mieć pewność że maszyna którą pracuje nasz Klient sprawdzi się w pracy do której została dobrana. 

Chcemy mieć pewność że przekazujemy w Twoje ręce maszynę sprawna i gotową do pracy – dlatego też każda zakupiona u nas maszyn jest zalana wszystkimi wymaganymi płynami technologicznymi (paliwo, olej silnikowy, olej hydrauliczny, olej przekładniowy, mieszanka paliwowo-olejowa, itp.) i sprawdzona pod względem funkcjonowania. Jeżeli mamy taką możliwość lub jeżeli sytuacja tego wymaga to staramy się dostarczać zakupione maszyny osobiście tak aby móc przeprowadzić podstawowe szkolenie w zakresie obsługi technicznej i użytkowej dzięki czemu Klient może mieć pewność że zapewniamy wsparcie na każdym poziomie. 

WARUNKI GWARANCJI - TYROLIT

§ 1. Postanowienia ogólne

  • Tyrolit Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, jako Producent udziela gwarancji na Urządzenia sprzedawane przez Partnerów handlowych Producenta.
  • Warunkiem objęcia gwarancją Urządzenia jest wskazanie w fakturze sprzedażowej/zakupu nr produktu seryjnego Urządzenia, zaś gwarancja jest udzielana na warunkach opisanych w niniejszym dokumencie, który stanowi ogóle warunki gwarancji.

§ 2. Okres gwarancji

  • Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy.
  • Okres gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży urządzenia Klientowi przez sprzedawcę, którą jest data wystawienia FV przez sprzedawcę.
  • Wady urządzenia, zgłoszone Producentowi po upływie okresu gwarancji, nie są objęte gwarancją.

§ 3. Warunki gwarancji

  • Gwarancja obejmuje wszelkie wady ujawnione w okresie objętym gwarancją, powstałe z przyczyn tkwiących w Urządzeniu, a istniejących w dacie sprzedaży.
  • Gwarancją nie są objęte wady Urządzenia wynikłe z:
  • uszkodzeń mechanicznych,
  • użytkowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi lub przeznaczeniem Urządzenia,
  • zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur, czynników chemicznych i zmian natężenia/napięcia prądu,
  • niewłaściwej instalacji czy też montażu części zamiennych/ uzupełniających, które są lub zostały zainstalowane lub zmienione niezgodnej z zasadami zawartymi w instrukcji, w tym niewłaściwego zasilania i podłączania zewnętrznych urządzeń mogących uszkodzić Urządzenie.
  • Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne.
  • Gwarancją nie są objęte elementy nie wytworzone bezpośrednio przez Producenta, jak również w sytuacji, gdy do uszkodzenia Urządzenia doszło z uwagi na zamontowanie elementów pochodzących od innych Producentów.
  • Gdy doszło do naruszenie zabezpieczeń Urządzenia, a także w przypadku dokonania przez Klienta jakichkolwiek modyfikacji urządzenia lub napraw urządzenia z pominięciem trybu określonego w OWG – skutkuje wygaśnięciem niniejszej gwarancji.

§ 4. Zgłoszenie reklamacyjne

  • Zgłoszenie reklamacyjne powinno być dokonywane do sprzedawcy, który jest zobowiązany do przekazania zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Zgłoszenie reklamacyjne przez sprzedawcę powinno zostać przesłane pisemnie drogą mailową i zawierać:
  • dane Klienta, 
  • dane podmiotu zgłaszającego wadę w imieniu klienta, 
  • fakturę z wpisanym numerem seryjnym/ numerem produktu, z którego będzie wynikało, iż urządzenie zostało zakupione u partnera handlowego Producenta oraz będzie możliwa weryfikacja co do tożsamości urządzenia, 
  • szczegółowy opis oraz okoliczności powstania wady i jeżeli jest możliwe załączenie fotografii lub filmu, 
  • dostarczenie Urządzenia jeżeli jest to niezbędne do rozpoznania gwarancji na adres wskazany w mailu odpadającym na reklamację.
  • Producent zastrzega, że zgłoszenie gwarancyjne z naruszeniem ust. 1 może wydłużyć proces rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego lub spowodować jej nieuznanie w przypadku braku kompletnych danych lub dostarczenia Urządzenia w terminie gwarancji pomimo uznania, iż została ona zgłoszona w terminie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej wskazanej w ust. 4
  • Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego powinno zostać przesłane do Działu Wsparcia Sprzedaży na adres mailowy: biuro@tyrolit.com.
  • Celem dokonania bezzwłocznego zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, przed wysłaniem Urządzenia obarczonego wadą, Klient może dokonać zgłoszenia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na adres biuro@tyrolit.com, przy czym dokonanie zgłoszenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, w formie elektronicznej pisemnej, o której mowa w niniejszym ustępie jest wystarczające dla uznania, iż zgłoszenie zostało dokonane w terminie obowiązywania gwarancji.
  • Na Kliencie spoczywa obowiązek prawidłowego zabezpieczenia Urządzenie na czas transportu w ramach dostarczenia Urządzenia wraz ze zgłoszeniem gwarancyjnego.

§ 5. Prawa i obowiązki Producenta

  • W razie pozytywnego rozpatrzenia gwarancji Producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego Urządzenia na nowe, w przypadku stwierdzenia usterki niemożliwej do usunięcia.
  • Jeżeli naprawa lub wymiana Urządzenia na nowe będzie pociągać za sobą niewspółmiernie wysokie koszty dla Producenta lub będzie niemożliwa, Producent zwróci Klientowi uiszczoną cenę, a Klient zwróci Producentowi Urządzenie.
  • Jeżeli w momencie naprawy lub wymiany Urządzenie nie jest już produkowane, Producent jest upoważniony do zastąpienia go podobnym produktem o analogicznych parametrach jak Urządzenie objęte gwarancją
  • Gwarancja zostanie rozpatrzona przez Producenta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia lub od dnia przekazania Producentowi niezbędnych informacji lub dokumentów pozwalających na dokonanie oceny zasadności roszczeń czy też dostarczenia Urządzenia jeżeli takie będą wymagane.
  • Producent przed podjęciem decyzji co do uwzględnienia reklamacji z tytułu gwarancji, może zażądać od Klienta udzielenia informacji lub przedstawienia dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 z zastrzeżeniem prawa do wydłużenia rozpoznania gwarancji o czas oczekiwania na odpowiedź ze strony Klienta.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta Urządzenie zostanie zwrócone Klientowi.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta, klient zostanie obciążony koszami weryfikacji usterki oraz kosztami transportu na wskazanej przez siebie adres w korespondencji mailowej

Mamy świadomość że zakup to dopiero początek naszej wspólnej drogi, ponieważ każda maszyna wymaga obsługi technicznej na poziome podstawowy w zakresie okresowych przeglądów technicznych oraz na poziomie bardziej zaawansowanym w zakresie napraw czy remontów. Musisz wiedzieć i mieć pewność że zapewniamy serwis i części zamienne każdej maszyny, która została u nas kupiona.

Kontakt z nami

Produkty powiązane

0
x
Porównanie produktów
Porównaj