Polska firma od 34 lat na rynku

Piła ścienna WSE811 TYROLIT
Piła ścienna WSE811 TYROLIT
Piła ścienna WSE811 TYROLIT
Piła ścienna WSE811 TYROLIT
Piła ścienna WSE811 TYROLIT
Piła ścienna WSE811 TYROLIT
Piła ścienna WSE811 TYROLIT

Piła ścienna WSE811 TYROLIT

Symbol: TR-10995000

Tyrolit
Cena detaliczna
185 991,43 zł netto 228 769,46 zł brutto
Dostępność: Wymaga potwierdzenia
Producent: Tyrolit Typ: Piła ścienna Masa: 25 kg Typ silnika: Elektryczny Moc silnika - kW: 9,0 kW
Ilość

Najlżejsza w swojej klasie piła ścienna! Szybki montaż i demontaż oraz możliwość szybkiego transportu przez użytkownika dzięki w pełni zintegrowanej konstrukcji z tylko dwoma kablami: do podłączenia prądu i wody. Doprowadzona do perfekcji automatyka posuwu w połączeniu z wyjątkowo wysoką mocą kompaktowego silnika P2® umożliwia uzyskanie nieosiągalnej dotąd w przedziale 16 amperów wydajności cięcia! Dzięki lekkiej i stabilnej szynie i nowo opracowanej osłonie tarczy piła WSE811 MKII stanowi idealne urządzenie z rezerwą mocy do wykonania zdecydowanej większości prac.

  • Piła ścienna WSE811- głębokość cięcia do 315 mm
  • Najlżejsza w swojej klasie piła ścienna.
  • Kompaktowa, w pełni zintegrowana konstrukcja.
  • Lekka i stabilna: szyna i osłona tarczy.
  • Poręczny pilot.

W skład zestawu wchodzi:

  • 10995000 Piła ścienna WSE811
  • 10978640 Szyna EX 1100 mm
  • 10978879 Szyna EX 2200 mm
  • 10980156 Stopki obrotowe EX 3 szt. 
  • 10994800 Osłona tarczy WSE811
  • 10998781 Wózek transportowy WSE811
  • 10980264 Stopery szyny EX 2 szt.
Producent
Tyrolit
Typ
Piła ścienna
Masa
25 kg
Typ silnika
Elektryczny
Moc silnika - kW
9,0 kW
Napięcie znamionowe
400V-3-50Hz
Prąd znamionowy ~3
16 A
Max. średnica tarczy
825 mm
Otwór mocujący
60,0 mm
Głębokość cięcia [mm]
335
Gwarancja
12 miesięcy

Nazwa:

TYROLIT WSE811 Katalog czesci

Opis:

Piła ścienna TYROLIT WSE811 Import pliku

Typ:

application/pdf

Rozmiar:

4.1MB

Plik:

Pobierz


Nazwa:

TYROLIT WSE811 Katalog produ en

Opis:

TYROLIT WSE811 katalog produktu en

Typ:

application/pdf

Rozmiar:

174.06KB

Plik:

Pobierz

Od samego początku naszego istnienia staraliśmy się oferować rozwiązania dobre i sprawdzone, dlatego też dokładaliśmy wszelkich starań aby mieć pewność że to czym pracują nasi Klienci sprawdzi się w ich zastosowaniach. Stawiamy na odpowiedni dobór do zakresu wykonywanych robót – to niezwykle ważne aby mieć pewność że maszyna którą pracuje nasz Klient sprawdzi się w pracy do której została dobrana. 

Chcemy mieć pewność że przekazujemy w Twoje ręce maszynę sprawna i gotową do pracy – dlatego też każda zakupiona u nas maszyn jest zalana wszystkimi wymaganymi płynami technologicznymi (paliwo, olej silnikowy, olej hydrauliczny, olej przekładniowy, mieszanka paliwowo-olejowa, itp.) i sprawdzona pod względem funkcjonowania. Jeżeli mamy taką możliwość lub jeżeli sytuacja tego wymaga to staramy się dostarczać zakupione maszyny osobiście tak aby móc przeprowadzić podstawowe szkolenie w zakresie obsługi technicznej i użytkowej dzięki czemu Klient może mieć pewność że zapewniamy wsparcie na każdym poziomie. 

WARUNKI GWARANCJI - TYROLIT

§ 1. Postanowienia ogólne

  • Tyrolit Poland sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, jako Producent udziela gwarancji na Urządzenia sprzedawane przez Partnerów handlowych Producenta.
  • Warunkiem objęcia gwarancją Urządzenia jest wskazanie w fakturze sprzedażowej/zakupu nr produktu seryjnego Urządzenia, zaś gwarancja jest udzielana na warunkach opisanych w niniejszym dokumencie, który stanowi ogóle warunki gwarancji.

§ 2. Okres gwarancji

  • Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy.
  • Okres gwarancji liczony jest od dnia sprzedaży urządzenia Klientowi przez sprzedawcę, którą jest data wystawienia FV przez sprzedawcę.
  • Wady urządzenia, zgłoszone Producentowi po upływie okresu gwarancji, nie są objęte gwarancją.

§ 3. Warunki gwarancji

  • Gwarancja obejmuje wszelkie wady ujawnione w okresie objętym gwarancją, powstałe z przyczyn tkwiących w Urządzeniu, a istniejących w dacie sprzedaży.
  • Gwarancją nie są objęte wady Urządzenia wynikłe z:
  • uszkodzeń mechanicznych,
  • użytkowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi lub przeznaczeniem Urządzenia,
  • zdarzeń losowych, w tym wyładowań atmosferycznych, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur, czynników chemicznych i zmian natężenia/napięcia prądu,
  • niewłaściwej instalacji czy też montażu części zamiennych/ uzupełniających, które są lub zostały zainstalowane lub zmienione niezgodnej z zasadami zawartymi w instrukcji, w tym niewłaściwego zasilania i podłączania zewnętrznych urządzeń mogących uszkodzić Urządzenie.
  • Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne.
  • Gwarancją nie są objęte elementy nie wytworzone bezpośrednio przez Producenta, jak również w sytuacji, gdy do uszkodzenia Urządzenia doszło z uwagi na zamontowanie elementów pochodzących od innych Producentów.
  • Gdy doszło do naruszenie zabezpieczeń Urządzenia, a także w przypadku dokonania przez Klienta jakichkolwiek modyfikacji urządzenia lub napraw urządzenia z pominięciem trybu określonego w OWG – skutkuje wygaśnięciem niniejszej gwarancji.

§ 4. Zgłoszenie reklamacyjne

  • Zgłoszenie reklamacyjne powinno być dokonywane do sprzedawcy, który jest zobowiązany do przekazania zgłoszenia reklamacyjnego.
  • Zgłoszenie reklamacyjne przez sprzedawcę powinno zostać przesłane pisemnie drogą mailową i zawierać:
  • dane Klienta, 
  • dane podmiotu zgłaszającego wadę w imieniu klienta, 
  • fakturę z wpisanym numerem seryjnym/ numerem produktu, z którego będzie wynikało, iż urządzenie zostało zakupione u partnera handlowego Producenta oraz będzie możliwa weryfikacja co do tożsamości urządzenia, 
  • szczegółowy opis oraz okoliczności powstania wady i jeżeli jest możliwe załączenie fotografii lub filmu, 
  • dostarczenie Urządzenia jeżeli jest to niezbędne do rozpoznania gwarancji na adres wskazany w mailu odpadającym na reklamację.
  • Producent zastrzega, że zgłoszenie gwarancyjne z naruszeniem ust. 1 może wydłużyć proces rozpatrzenia roszczenia gwarancyjnego lub spowodować jej nieuznanie w przypadku braku kompletnych danych lub dostarczenia Urządzenia w terminie gwarancji pomimo uznania, iż została ona zgłoszona w terminie za pośrednictwem komunikacji elektronicznej wskazanej w ust. 4
  • Zgłoszenie roszczenia gwarancyjnego powinno zostać przesłane do Działu Wsparcia Sprzedaży na adres mailowy: biuro@tyrolit.com.
  • Celem dokonania bezzwłocznego zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, przed wysłaniem Urządzenia obarczonego wadą, Klient może dokonać zgłoszenia za pośrednictwem komunikacji elektronicznej na adres biuro@tyrolit.com, przy czym dokonanie zgłoszenia gwarancyjnego w okresie gwarancji, w formie elektronicznej pisemnej, o której mowa w niniejszym ustępie jest wystarczające dla uznania, iż zgłoszenie zostało dokonane w terminie obowiązywania gwarancji.
  • Na Kliencie spoczywa obowiązek prawidłowego zabezpieczenia Urządzenie na czas transportu w ramach dostarczenia Urządzenia wraz ze zgłoszeniem gwarancyjnego.

§ 5. Prawa i obowiązki Producenta

  • W razie pozytywnego rozpatrzenia gwarancji Producent zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego Urządzenia na nowe, w przypadku stwierdzenia usterki niemożliwej do usunięcia.
  • Jeżeli naprawa lub wymiana Urządzenia na nowe będzie pociągać za sobą niewspółmiernie wysokie koszty dla Producenta lub będzie niemożliwa, Producent zwróci Klientowi uiszczoną cenę, a Klient zwróci Producentowi Urządzenie.
  • Jeżeli w momencie naprawy lub wymiany Urządzenie nie jest już produkowane, Producent jest upoważniony do zastąpienia go podobnym produktem o analogicznych parametrach jak Urządzenie objęte gwarancją
  • Gwarancja zostanie rozpatrzona przez Producenta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia lub od dnia przekazania Producentowi niezbędnych informacji lub dokumentów pozwalających na dokonanie oceny zasadności roszczeń czy też dostarczenia Urządzenia jeżeli takie będą wymagane.
  • Producent przed podjęciem decyzji co do uwzględnienia reklamacji z tytułu gwarancji, może zażądać od Klienta udzielenia informacji lub przedstawienia dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 z zastrzeżeniem prawa do wydłużenia rozpoznania gwarancji o czas oczekiwania na odpowiedź ze strony Klienta.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta Urządzenie zostanie zwrócone Klientowi.
  • W przypadku nieuznania roszczenia gwarancyjnego przez Producenta, klient zostanie obciążony koszami weryfikacji usterki oraz kosztami transportu na wskazanej przez siebie adres w korespondencji mailowej

Mamy świadomość że zakup to dopiero początek naszej wspólnej drogi, ponieważ każda maszyna wymaga obsługi technicznej na poziome podstawowy w zakresie okresowych przeglądów technicznych oraz na poziomie bardziej zaawansowanym w zakresie napraw czy remontów. Musisz wiedzieć i mieć pewność że zapewniamy serwis i części zamienne każdej maszyny, która została u nas kupiona.

Kontakt z nami

Produkty powiązane

0
x
Porównanie produktów
Porównaj